Rodić vraća udarce

PREDSEDNIK ADRIJA MEDIJA GRUPA

ALEKSANDAR RODIĆ ZA DANAS: Sve što Vučić misli, izgovara njegov trbuhozborac Željko Mitrović! Pink predstavlja ogoljenu psihu našeg diktatora i dokaz je diktature!

DRUŠTVO 06.07.2017. 15:23h

Predsednik Adrija medija grupe Aleksandar Rodić već duže vreme izložen je brutalnim napadima koji imaju za cilj da spreče ovu medijsku kuću da nastavi sa istinitim izveštavanjem i kritičkim tekstovima koje govore o malverzacijama režima Aleksandra Vučića.

 

Vlasnik Pinka Željko Mitrović sramno zloupotrebljava nacionalnu frekvenciju na televiziji Pink i otvorenim pismima bestidno napada Aleksandra Rodića i AMG, kao i ostale neistomišljenike Aleksandra Vučića i njegovog režima.

 

Aleksandar Rodić kaže za Danas da su pisma Željka Mitrovića ogledalo diktatora Aleksandra Vučića, “јег sve sto Vučić misli, to izgovara njegov “trbuhobzorac” Mitrović.

 

“Ne treba vam duboka analiza stanja u Srbiji, samo treba da prebacite na TV Pink i čujete rečnik i vidite mehanizme obračuna sa političkim protivnicima, to je potpuno ogoljena psiha diktatora”, navodi Rodić i dodaje da mu Mitrović lično ne smeta, „јег je njegov TV program najbolji dokaz kakvo je Srbija trenutno društvo i zašto svako razuman treba da se suprotstavi histeriji diktatora”.

 

Kako Rodić navodi obraćanja Željka Mitrovića nisu novinarstvo, a najmanje sloboda govora.

 

“To je zloupotreba svega – od nacionalne frekvencije, do službi bezbednosti. Sve tajne službe su trenutno „dopisnici” Pinka i zato je moguće sve ovo – da se u programu preti fotografijama i snimcima iz nečijeg privatnog života ili objavljuju privatne SMS prepiske. Još nismo dostigli nivo montaže kao u slučaju crnogorske NGO aktivistkinje Vanje Ćalović, ali verujem da ce uskoro svako od Vučićevih neistomišljenika biti „umontiran” u neku bolesnu sliku kakvu njegov mozak već može da osmisli. Činjenica je da REM ne reaguje na naše pritužbe na hajku i na besomučne prozivke”, poručio je Aleksandar Rodić.

 

Prema njegovim rečima, ta pisma su najbolje urađen psihološki profil Vučića.

“Ne verujem da Mitrović uživa u trenutnoj ulozi „bukagije ‘ kako sam sebe naziva istražujući „iskusno” ko koristi nekvalitetan kokain, ali ga ni malo ne žalim što je prihvatio sve to da radi. Upregnut od strane diktatora rentira mu program 24 časa dnevno, јег mora da vraća usluge za različite Vučićeve intervencije, od pravosuđa do finansijskih injekcija. Zato i ne odgovaram na Mitrovićeva pisma, a u partijskom SNS pravosuđu ne verujem ni u efekat tužbe, ali ih podnosimo svakog dana želeći da i tako pokažemo kako nema poštovanja zakona u današnjoj Srbiji”, kaže Rodić.

 

Vlasnik TV Pink Željko Mitrović se godinama unazad, piše Danas, sa političkim neistomišljenicima obračunava putem svoje televizije otvorenim pismima u kojima iznosi neistine, vređa i diskredituje svoje „mete”, ne prezajući čak ni od pretnji, dok Regulatorno telo za elektronske medije i javno tužilaštvo ćute, prećutno odobravajući ovakav vid novinarstva.

 

Sagovomici Danasa saglasni su u oceni da je Mitroviću sve dozvoljeno, jer su državne institucije pod jakim političkim uticajem, onemogućene da obavljaju svoj posao.

 

Novinarska udruženja osuđivala su otvorena pisma vlasnika TV Pink, ali ona nemaju ingerencije da ga zaustave u daljem kršenju zakona.

 

„Umobolni, retardirani, zadrigli, dripac, lopina, kriminalna bitanga, gmaz, strani plaćenik, svinja, tarantula… Samo su neke od kvalifikacija upućene ličnostima kojima se obraćao. A spisak je dugačak, od profesora Čedomira Čupića, preko Nebojše Čovića, Saše Radulovića, Saše Jankovića, Radoslava Milojčića, Aleksandra Rodića do poslednjeg, Saše Mirkovića. Na udaru Mitrovićevog pisanija našao se i urednik Danasa Dragoljub Petrović, kome je preko TV Pink čak i prećeno.

 

“Da nekim slučajem Draža udari na moju porodicu, ja bih mu poslao Božić Batu sa posebnim novogodisnjim poklonima koje dugo ne bi zaboravio”, poručio je Mitrović Petroviću krajem prošle godine, nakon što je Danas objavio istraživački tekst o tome ko je Andrej Vučić i čime se bavi.

Ove pretnje do danas nisu ispitane.

 

Novinarka i bivša članica saveta REM-a Gordana Suša kaže za Danas da se pisani uratci Željka Mitrovića prezentuju na nezakonit način, ali da mu sistem očigledno dozvoljava da se tako obračunava sa neistomišljenicima. – On nema pravo po zakonu da svoju privatnu televiziju sa nacionalnom frekvencijom koristi za lične obračune. Zbog onoga što smo u tim pismima mogli da čujemo, morali su da reaguju i Regulatorno telo za elektronske medije, ali i javno tužilaštvo – naglašava Suša. Ona dodaje da je začuđena izjavom generalnog sekretara REM-a Nenada Jankovića, da ovo telo može da reaguje tek posle nekoliko meseci. – REM po službenoj dužnosti može da reaguje u roku od sedam dana i da izrekne potrebne mere. Ovde takođe ima posla i za tužilaštvo, ali znamo pod čijim je ono uticajem i zbog čega Mitrović godinama nesmetano piše – ukazuje Suša.
Prvi na udaru pismenih sastava Željka Mitrovića našao se profesor FPN u penziji Čedomir Čupić, davne 2002. godine. U više otvorenih pisama, Mitrović je Čupića, kao tadašnjeg člana Saveta za borbu protiv korupcije, optužio, između ostalog, za posedovanje brojnih nekretnina u zemlji i inostranstvu. Čupić je podneo tužbu protiv Mitrovića, i dobio ga na sudu naredne godine. NJegov pravni zastupnik Dušan Stojković kaže za Danas da je jedini način borbe protiv kleveta i uvreda Željka Mitrovića – privatna tužba.

 

– Protiv profesora Čupića je prvi put primenjena nova “tehnika” novinarstva, da se pismo objavljuje nekoliko dana, po nekoliko puta na televiziji. Da se poruka vlasnika kroz njegov medij nedvosmisleno i direktno prezentuje javnosti. Ta tehnika je vrlo efikasna i proizvodi željeni efekat, a u suštini čuva ekonomski i lični interes vlasnika. To nije sloboda izražavanja, već upravo njeno ometanje, jer se medij koristi po slobodnom nahođenju njegovog vlasnika – zaključuje Stojković, poručujući svima koji su se našli na udaru vlasnika TV Pink da se brane putem institucija “ma koliko ta borba teško izgledala”.

 

 

(Kurir.rs/Danas.rs)

 

 

POGLEDAJTE BONUS VIDEO:

Stefanović tri u jedan – policajac, tužilac i sudija!

 

 

Pratite Kurir na VIBERU:
http://chats.viber.com/kurir

POVEZANE VESTI

  • MARINIKA TEPIĆ O MITROVIĆEVIM OTVORENIM PISMIMA: Pink sprovodi medijski zločin uz aminovanje države i REM!
    ŽELJKOV OBRAČUN SA NEISTOMIŠLJENICIMA

    MARINIKA TEPIĆ O MITROVIĆEVIM OTVORENIM PISMIMA: Pink sprovodi medijski zločin uz aminovanje države i REM!

     1
  • SAMOFALOV O MITROVIĆEVIM OTVORENIM PISMIMA: Pink je Vučićev servis, koji ispira mozak građanima Srbije!
    ŽELJKOV OBRAČUN SA NEISTOMIŠLJENICIMA

    SAMOFALOV O MITROVIĆEVIM OTVORENIM PISMIMA: Pink je Vučićev servis, koji ispira mozak građanima Srbije!

     3
  • BORKO STEFANOVIĆ: Pinkova zloupotreba nacionalne frekvencije će se jednog dana izučavati!

    BORKO STEFANOVIĆ: Pinkova zloupotreba nacionalne frekvencije će se jednog dana izučavati!

     1
POSLEDNJI KOMENTARI (20)

re

06-07-2017 21:22h

Blokiras ga na tvom TV prijemniku ili jos bolje izbrises.
Memorija > sortiranje programa > izbrisi.

aleks

06-07-2017 19:34h

Nijedan normalan gradjanin Srbije ne naseda na Informer, SNS i Pink, zapamti to, tiha revolucija studenata je najveci licni poraz Vucica, zna on to vrlo dobro, sve bi on penzionere dao za te iste studente….Bogu hvala, vecina u mojoj okolini se polako budi i dolazi pameti. Ali sta ja imam od toga? Zivot mi prodje u nekom cekanju, da dozivim da zivim u normalnoj, nerorumpiranoj Srbiji. Pritom, ne govorim o materijalnom blagostanju….

Penzioner

06-07-2017 19:18h

Mitrovic je isto kao i Vucic: narcisoid . On prosperira od Vucica. Kradu narodu novac! Kradu narodu Prava! Kradu narodu slobodu! Licnu slobodu, slobodu meduja… Vidite nacin izrazavanj gospodina Mitrovica! Prostak! Sramota za Srbiju. On i njegov Pink – SNS TV. I kad se tome doda Informer – SNS onda je sve jasno. Upropascavaju nam decu, truju nam zajednicu. Lazu nas.

SLAVKO

06-07-2017 19:10h

Bog i pravda ćuvaju Rodića.Bravo junače narod je uz Vas.Brzo će zasijati iskra SLOBODE.

Odgovori