Neto plata 10.000 evra

Ne jenjava bura oko odlaska popularnog voditeljskog dvojca Jutarnjeg programa sa TV Prva

Ivan Ivanović: Jovana i Srđan postali žrtve sistema koji su sami promovisali

Da li su Jovana Joksimović i Srđan Predojević dali ili dobili otkaz, različiti su odgovori, u od toga koga pitate – njih ili TV Prvu.

    
Ivan Ivanović: Jovana i Srđan postali žrtve sistema koji su sami promovisali 1Foto: TV Prva

Obe strane se oglašavaju objavama na društvenim mrežama, a za popularni voditeljski dvojac jutarnjeg programa njihove kolege, novinari, nemaju puno lepih reči pa ni razumevanja.

Sagovornici Danasa navode da su upravo Jovana i Srđan promovisali vrednosti nakaradnog društveno-političkog sistema u kome živimo, te da su i sami postali njegove žrtve, dok za kolege koje su prolazile kroz različite golgote nikada nisu imali razumevanja.

Njihov nekadašnji kolega sa Prve Ivan Ivanović kaže za Danas da veruje da je došlo do neslaganja sa menadžmentom po pitanju programske politike „jer Jovana i Srđan nikada nisu bili kooperativni, a ni menadžment Prve nije baš „sa olimpijskih igara““.

Prema njegovim rečima, treba uzeti u obzir njihovu „neprijatnu prirodu“ tokom izvršavanja radnih obaveza.

– Jovana i Srđan su vrlo sujetni ljudi i neprijatni prema svojim saradnicima. Siguran sam da se svemu ovome najviše raduju šminkeri, snimatelji, tonci… i ostali koji rade na Prvoj jer više neće biti izliva besa, dranja i sličnih scena koje su doživljavali. Situacija u medijima jeste loša ali su Srđan i Jovana značajno doprineli tome da ona bude takva i da se jačaju neke vrednosti koje ne bi trebalo da jačaju, kada je novinarstvo u pitanju – smatra Ivanović.

Prema njegovim rečima, oni su postali žrtve upravo tog sistema koji su razvijali i promovisali.

– Ne bi trebalo da kukaju jer to što se desilo njima dešava se godinama mnogim novinarima u brojnim medijskim kućama. Sad bar mogu da vide kako je drugima. Da eventualno probaju da se presaberu, resetuju svoju karijeru, nastave dalje i da u sledećem pokušaju možda budu pametniji i pošteniji – kaže Ivanović.

On se osvrnuo i na pismo Jovane Joksimović objavljeno na Instagramu u kojem je navela da je „Jutro sa Jovanom i Srđanom“ njihova autorska emisija, te da su se zbog toga protivili da je jednom nedeljno vodi Filip Čukanović.

Upravo je on navodno bio kamen spoticanja, odnosno povod za razlaz voditeljskog dvojca i TV Prva.

Menadžment je navodno hteo da Čukanović vodi Jutarnji program petkom, što su oni odbili.

– Svi jutarnji programi su manje više isti. Voditelji sede sa bezbroj gostiju, trućaju i listaju štampu. Nema govora o tome da je „Jutro sa Jovanom i Srđanom“ autorska emisija. U svetu to postoji decenijama, a kod nas je prvi počeo da radi pokojni Bane Vukašinović u drugoj polovini 80-ih. U Jovaninom i Srđanovom radu je najviše nedostajalo objektivnosti, poštenja prema profesiji i podrške kolegama koje su prolazile kroz brojne probleme. U najmanju ruku je nelogično da se oni pozivaju na poštenje, pravdu i istinu, i sve one pojmove koje su uspešno zaobilazili godinama – zaključuje Ivanović.

Obezbeđenje Prve je prekjuče sprečilo Srđana Predojevića da uđe u zgradu televizije i vodi program.

Potom je Prva, putem Instagrama, saopštila da „Jovana i Srđan nisu ispoštovali svoje radne obaveze“.

Nekoliko sati kasnije oglasila se Jovana pismom na društvenim mrežama u kojem negira da nisu ispunjavali radne obaveze, navodeći da su radili i više od ugovorenog posebno u vreme korone.

Međutim, naš izvor iz TV Prva navodi da je Jovana Joksimović dala usmeni otkaz televiziji i tražila otpremninu, te da joj otkaz nije dat.

Takođe dodaje da joj je neto plata bila 10.000 evra a da je radila tri dana nedeljno „navodno zbog korone“, često kasnila i sukobljavala se sa saradnicima.

Rečenica o kojoj se najviše polemisalo u Jovaninom otvorenom pismu je da „problem novinarstva odavno nije u slobodi, nego u ceni“.

Da njen rad nije dovoljno cenjen, kao i da ne postoje udruženja ili sindikati koji bi zaštitili novinare.

Novinarka Tamara Skroza kaže za Danas da ne bi ulazila u razloge odlaska Jovane i Srđana, „pošto ima utisak da su tu intervenisale i neke političke strukture nedokučive nama, običnim medijskim smrtnicima“.

– Nisam zabrinuta ni za njih dvoje: oni to čime se bave rade vrhunski i sigurno će uskoro biti udomljeni. Sigurno je da neće biti u situaciji u kojoj su neke naše kolege, da nemaju ni žutu banku u džepu, ni bilo kakvu sigurnost. Međutim, pismo Jovane Joksimović me kao novinarku vređa – njena karijera daje joj pravo da kaže mnogo toga, ali ne i da komentariše slobodu medija i indirektno diskvalifikuje nas koji nismo ni izbliza toliko „skupi“ kao ona, nas koji smo zbog te situacije osiromašeni, bolesni, umorni i potrošeni – ističe Skroza.

Ona dodaje da je Jovana ćutala sve ove godine, da nikada nije reč rekla o sistemskom ugnjetavanju medija, o napadima na svoje kolege, o političkim i svim drugim pritiscima, „pa mi se čini da je neukusno da se time bavi sada kada je u zavadi sa svojim bivšim poslodavcem“.

Jovana i Srđan juče nisu odgovarali na naše pozive i poruke, te nismo bili u prilici da čujemo njihovu stranu priče.

Bodrožić: Nadam se da će izvući pouku

Predsednik NUNS-a Željko Bodrožić ocenjuje za Danas da su Jovana Joksimović i Srđan Predojević trebali da napuste tu televiziju nakon što su krajem 2018. godine, pod krajnje sumnjivim okolnostima, dobili nove vlasnike. Ovako su, dodaje, dočekali da ih ti naprednjački vlasnici otpuste i da ih potom tabloidi provlače kroz blato kao neradnike i umišljene zvezde. „Nadam se da će njih dvoje vrlo brzo naći novi angažman, a nadam se i da će iz svega izvući pouku i da ubuduće na nekoj drugoj televiziji neće u emisije zvati tzv. novinare iz tabloida i davati im legitimitet i prostor da zagađuju javni prostor i vređaju i kleveću ljude“, ističe Bodrožić.

Podržite nas članstvom u Klubu čitalaca Danasa

U vreme opšte tabloidizacije, senzacionalizma i komercijalizacije medija, duže od dve decenije istrajavamo na principima profesionalnog i etičkog novinarstva. Bili smo zabranjivani i prozivani, nijedna vlast nije bila blagonaklona prema kritici, ali nas ništa nije sprečilo da vas svakodnevno objektivno informišemo. Zato želimo da se oslonimo na vas.

Članstvom u Klubu čitalaca Danasa za 799 dinara mesečno pomažete nam da ostanemo samostalni i dosledni novinarstvu u kakvo verujemo, a vi na mejl svako veče dobijate PDF sutrašnjeg broja Danas.

 

    

Komentari (12)

* Sva polja su obavezna
Slanjem komentara slažete se sa Pravilima korišćenja ovog sajta.

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.

  1. Eeee. . . znao sam da ce Aca da se “ osveti “ za onu smejuriju u kojoj je bio “ gost “ i vazno nam porucio da “ imamo para “ i da ce svaki punoletni gradjanin “ R . Srbije “ dobiti po 100 € a Jovana se “ slatko “ smejala i ja sa njom ( “ valjao “ sam se od smeha po tvrdom parketu ) ali Aca je “ odrzao obecanje “ pozajmivsi 2 milijade € ( obveznice ) sa ukupnim dugom od 2 milijarde i 600 miliona € koji dolazi za naplatu nasoj deci ( i njihovoj ) za 7 godina . . . i , naravno , “ posteni “ penzosi i $n$ – pink ovcice ( plus “ verni “ botovi ) su glasali za “ Acu i njihovu decu “ . . . Jovani , dakle ,“ cipel cug “ a ja sam vec u Parizu

  2. Pravo da vam kažem, gledao sam ih ukupno 10 min možda u životu..bili su mi antipatični na prvi pogled, onda sam primetio da Jovana jako malo zna ono što je većini poznato – pa mi sve bilo jasno..ipak, smatram da javni ljudi trebaju biti i obrazovani onako kako to dolikuje modernom vremenu.

  3. Pouka za sve one koji sluze, dok sluze, snsu, bacice Vas na djubre kao kantu na prvo pomisao da im se suprostavite jednom recenicom.
    Zasto bi bilo kome bilo zao ove dve individue koje su promovisale sns, vlast i zaradjivali ogroman novac na ustrb svojih kolega koje su sikanirali, a plate i sve beneficije koristili u potupnosti u svim kucama sa kojih su ih oterali.
    Takodje treba navesti da je prvog jovaninog muza zeljka joksimovica i njegovu televiziju finansirao av da se suprostavi n1, sto je naravno teska smejurija.
    10.000 EUR gradjanin srbije ne vidi za zivota a oni su to imali mesecno.
    Ali nemati licnost, prodati dusu i favorizovati vlast kosta, s tim sto je filip jeftiniji i „voljeniji“ od av nego njih dvoje.

  4. AV se konačno osmelio da dovede na Tv i svoju drugu polovinu, novi voditelj Filip Čukanović. Ko je ko ovde to se ne zna ..ali se vidi kako je AV sretan i ne može da se zaustavi od smaha…Taj smeh je upućen Srpskoj naciji…“mogu da radim šta hoću“ a vi me i dalje obožavate …oni koji znaju šta radim , isto mi ne mogu ništa…

  5. Šta rekoste? Jovanina „neto plata bila 10.000 evra a da je radila tri dana nedeljno“. Za šta? Za kakav „posao“? Za banalno blebetanje „tri dana u nedelji“. I sada će nacija da se trese u grču zbog zlehude sudbe masno kljukanih partijskih estradnih agitatora. Pa, agitaciju sve partije debelo plaćaju i korumpiraju novinare. Takvo je vreme tranzicijsko. 10.000 evra (a koliko još mimo toga?) za puzanje pred partijom u vreme smrti i nesreće raje marvene. Nemoral, koji se prodaje kao „principijelnost“, je svepartijska najskuplja roba.
    Svi dođavola!

  6. Vest o kojoj bi vise trebalo da se prica je da su Brakus I Banjac ostali bez posla na Laguni kao I da je frekvencija Lagune otkupljena I da vise nece biti tog divnog radija sa najlepsim emisijama. Veliki pozdrav I postovanje za Brakusa I Banjca, Blazu, Mariju, Lalu, Djuru I sve ostale zaposlene na Laguni

Odgovori

Cassions Tema od FRT
shares